Van de materiaalcommissie

De materiaalcommissie informeert jullie hierbij over een gewijzigde werkwijze en vraagt om hulp.
I.v.m. de gezondheidssituatie van Alex van Dijk, drijvende kracht van de materiaalcommissie, zullen een aantal zaken voorlopig anders gaan.
Hierbij het verzoek om vragen met betrekking tot (keepers) materialen per mail te sturen naar: [email protected]en Alex niet te bellen of mailen op zijn privé en zakelijke adressen.
De mensen van de materiaalcommissie zullen uw mail z.s.m. beantwoorden.
De materiaalcommissie is op zoek naar uitbreiding zodat we onze inname en uitgifte goed kunnen blijven regelen en onze keepers goed en veilig hun goal leeg kunnen houden.
Administratieve en communicatieve ondersteuning. 1 uur per week.
Bestellingen van de materiaalcommissie doorgeven aan de leveranciers.
Bewaken van het budget (Excel document)
Communicatie m.b.t. uitgave en inname van de materialen aan de leden
Beantwoorden/doorsturen van de mail.
Inname, uitgifte, kleine reparaties en magazijn ondersteuning, 6x 3 uur per jaar.
Helpen bij de uitgifte en inname van de materialen. Vaste momenten
Kleine reparaties, tussentijdse uitgifte. Incidenteel op een tijd die jou past/dat je op de club bent.
Spullen in het magazijn beoordelen en nieuwe spullen uitpakken/ opbergen. Incidenteel op een tijd die jou past/dat je op de club bent.
Deze vrijwilligers taken zijn allen vacatures met een beperkte tijdsinspanning waarmee je gelijk je vrijwilligers bijdrage hebt ingevuld.
De commissie is een kleine commissie met gemotiveerde en gezellige leden.
Je kunt je aanmelden bij: