Wijzigingen verenigingsmanagement, horeca en clubhuis
30-6-2020Het seizoen is ten einde en er zijn wijzigingen doorgevoerd in de personele invulling voor wat betreft het verenigingsmanagement en horeca. Zoals reeds gemeld op de ALV moet er bezuinigd worden op inzet van professionele medewerkers in o.a. de horeca.
Wij hebben daarom helaas afscheid moeten nemen van onze medewerkers Tjitske en Jacco, langs deze weg willen wij hen nogmaals danken voor hun inzet het afgelopen seizoen.
Er is gekozen om met een nieuwe verenigingsmanager, Anneclaire Hortensius, het clubgevoel en onderlinge verbondenheid te vergroten door met (nog) meer inzet van leden, ouders van leden en vrijwilligers taken binnen de vereniging te vervullen. Anneclaire zal ook de planning en coördinatie van de horeca en clubhuis voor haar rekening nemen.
Anneclaire is geen onbekende binnen de vereniging zij is als vrijwilliger op diverse plaatsen actief en actief geweest binnen HCZ. Daarnaast is zij al een aantal jaren bij de club in dienst binnen de horeca.
Er zullen door Anneclaire bekende en nieuwe activiteiten worden georganiseerd in samenwerking met diverse commissies binnen de vereniging.
De club heeft het nieuwe seizoen geen vaste medewerkers meer in dienst van de horeca.
Op het gebied van barbezetting wordt er hard gezocht om leden te vinden die mee willen helpen om de openingstijden van onze bar op peil te kunnen houden.
Lijkt het u/jou leuk om daar aan mee te werken, neem dan contact op met Anneclaire, ([email protected]) het zou fantastisch zijn als we met eigen leden de invulling kunnen regelen voor voldoende openstelling van de bar.
Schoonmaakster Ria heeft aangegeven aan het eind van het jaar te stoppen. We zijn blij dat zij dit tijdig heeft aangegeven. Het geeft ons de tijd om naar vervanging op zoek te gaan.
Wilt u, of kent u iemand die deze betaalde functie binnen HCZ (deels) zou willen vervullen, neem dan contact op via [email protected]
Bestuur HC Zwolle